Objavljanje oglasov – najboljša praksa

Spletno oglaševanje ni samo trenutna modna muha; tukaj je, da ostane. Ne samo to, internetno oglaševanje je razvejano v široko paleto možnosti; iskalno trženje (PPC), oglaševanje s pasicami, trženje videoposnetkov, socialni mediji, oglaševanje na spletu,…

Spletna mesta z oglasi so drugačna kot klasično trženje. Zanimivo je, da so spletni oglasi pridobili svojo priljubljenost ne zato, ker so pač preprosti, temveč zaradi njihove privlačnosti v raznih oblikah na družbenih medijih. Spletni mali oglasi so uspeli ustvariti spletne skupnosti okoli njih, kjer se vsak posameznik uporabnik lahko socialno vključi v življenje na internetu. Nekaj ljudi namreč išče kar pač potrebujejo, nekateri ljudje pa brskajo po spletnih mestih bolj zaradi radovednosti kot karkoli drugega. Spet drugi uživamo ob prebiranju oglasov, ker radi vemo, kaj sosedje počnejo, kaj se na novo prodaja in kupuje. Premikanje in spremljanje malih oglasov na internetu je postalo kot nekakšen lokalen vir novic. Skozi male oglase lahko spremljamo, kdo ima dober posel, kdo ima dobre izdelke, kdo trži dobre storitve. Vsi uporabniki pa verjamemo, da je vsak nakup ali prodaja preko spletnih malih oglasov svojevrsten posel. Mnogokrat , tudi če moramo plačati za objavo našega oglasa, dosežemo dober posel in se nam finančna naložba čez čas povrne.

Spletno oglaševanje postopoma postaja vodilni vagon v spletnem trženju. Lahko pričakujemo, da bo taka vrsta oglaševanja sčasoma še bolj priljubljena, saj stopnja človeške internetne interakcije podira rekorde vseh časov. Pomembno pa je vedeti, da je treba pri spletnem oglaševanju upoštevati določene korake.

Imejte načrt

Pomembno je, da imate načrt za vaš spletni oglas,preden začnete. Lahko je čista in gola osnova kot preprost seznam ciljev, ki jih želite doseči. Na primer si zadate cilj, da boste s pomočjo spletnega malega oglasa privabili vsaj 100 novih obiskovalcev na vašo spletno stran. Taki in drugačni preprosti načrti vam bodo omogočili pregled in oceno, kaj je bilo z oglaševanjem doseženo, kaj je delovalo in kaj ni. Rezultati takega vrednotenja vam omogočajo, da prilagodite vašo oglaševalsko strategijo za naprej.

Naredite seznam

Vsak seznam je dobrodošel pri pravilnem oglaševanju, saj se s seznamom izognete naključnemu objavljanju oglasov in povsem preprosto in pregledno lahko spremljate svoje oglaševalske akcije. Čez čas boste skozi vaše zapiske ugotovili, da so nekatera spletna mesta vredna vašega časa, nekatera pa ne. Za začetek vam lahko pomagam z nekaj preprostimi nasveti:

Izključite neželene spletne strani, ki omogočajo poceni oglase in objave izven države.

Izberite samo lokalna spletna mesta, ki imajo že zgrajeno neko spletno skupnost, s svojim ciljnim občinstvom in obiskovalci. Na takih straneh običajno prevladujejo lokalni oglasi in lokalno je najboljše. Če ciljate na obiskovalce in nove stranke iz Pomurja, potem vašega oglasa nikar ne objavite na spletnem mestu, ki je locirano in osredotočeno na uporabnike iz Primorske regije.

Če spletno mesto vsebuje točno tako kategorijo, kot je vaša panoga poslovanja, je dobro, da objavite oglas na takem spletnem mestu. Ne nasedajte preveč na priljubljenost spletnega mesta glede na objavljeno število oglasov. Tudi manjši spletni oglasniki imajo svoje prednosti. Ena izmed prednosti manjših oglasnikov je vsekakor ta, da bo vaš oglas tam viden dlje časa in to vam bo omogočalo seveda daljšo prepoznavnost. Konec koncev, vsi vemo, da je lahko že ena nova stranka dragocena pridobitev vašemu podjetju. Objava novega oglasa v večjem spletnem oglasniku pa se lahko kar hitro izgubi med množico vseh novih oglasov.

Sledite pravilom spletnega mesta

Branje pogojev uporabe (TOS) in pogosto zastavljena vprašanja (FAQ) so zmeraj primerna naložba. Če ne preberete splošnih pogojev, si lahko namreč nenamerno škodujete. Nekatera splošna in skupna pravila, ki jih je treba upoštevati:

Ne objavljajte v napačnih kategorijah. Vaš oglas zmeraj postavite v pravilno kategorijo in v pravilno geografsko področje.

Ne zasipajte oglasnika s pretiravanjem. Dva oglasa na dan sta varna naložba.

Ne objavljajte istega oglasa znova in znova, ne ponavljajte se, ker bo vaš oglas in tudi vaš posel dobil status papagaja in čez čas vaše objave nihče ne bo več gledal.

Ustvarite oglas in ga preizkusite

Predstavljajte si, da vaš prvi oglas objavite pozno ponoči, potem pa naravnost spat. Kaj bi mislili preden bi zaspali?

Naj uganem!

Od navdušenja in pričakovanja ne morete dočakati jutra, da bi preverili učinek vašega oglasa. Ne morete verjeti, koliko novih strank se je navdušilo nad vašimi izdelki. Na stotine naročil in povpraševanj čaka na vas.

Zmeraj pa vendar realnost ni tako čarobna in radodarna.

Ne glede na to, kako super in cenovno ugoden je vaš izdelek ali storitev, se je treba še naprej precej truditi. V tem času gospodarske recesije in ostre konkurence mora biti vaša ponudba še posebej privlačna. Predvsem morate biti prepričljivi, pozorni in inovativni, kar se tiče sestavljanja besedil. V nadaljevanju je nekaj osnovnih pravil.

Napišite oglas v preprostem načinu materinega jezika in ga shranite. Vaš oglas mora jasno opredeliti vašo ponudbo.

Izpostavite naslov oglasa. Izberite besede, ki prinašajo privlačno sporočilo. Samo dobri naslovi vam lahko prinesejo tiste dobre in ciljne obiskovalce.

Naj bo vaše besedilo prijazno. Pomislite, katere besede ali besedne zveze uporabljajo uporabniki za iskanje podobnih ponudb. Vsaj nekatere od teh bi morali vključiti v besedilo vašega oglasa. Uspešni oglas je tisti, ki ustvarja ravnovesje med privlačnim naslovom in iskalnim nizom.

V jedru svojega oglasa se poskusite povezati s tem, kaj bi lahko kupca motiviralo za nakup. Ne glede kakšno motivacijo imajo uporabniki, skušajte se z njimi povezati preko privlačnih in preprostih besedil. Poskusite izvedeti, kaj uporabniki in vaše stranke razmišljajo, zbirajte njihova mnenja. Če imajo uporabniki problem, ga pomagajte rešiti. Če imajo nek cilj ali posebno željo, se skušajte temu čim bolj približati. Pripovedovanje zgodbe je močna marketinška tehnika.

Preverite, ali vaš oglas deluje. Ne zadovoljite se zgolj s prvim poskusom. Pazite na vaš oglas, spremljajte njegovo delovanje in si beležite spremembe, dobre lastnosti in slabe.

Brezplačni spletni oglasi so učinkoviti, hitrejši in cenejši način kot recimo tiskani oglasi v raznih časopisih. Kar pa ne pomeni, da se tiskanih oglasov ne splača objavljati. Kar deluje na spletu, bo odlično delovalo tudi pri tiskani verziji. Verjemite, da kljub vsestranske uporabe interneta in dostopnosti računalnikov tako rekoč povsod, še zmeraj določena populacija ljudi raje prebira tiskane oglasnike in časopise, kot pa take na spletu.

Vztrajajte

Spletno oglaševanje deluje bolje kot dolgoročna kampanja. Nadaljnja izpostavljenost = nadaljnja vidljivost. Redno objavljanje vaših oglasov bo v vašem spominu in v spominu vaših strank pustilo prava sporočila.

Scenarij 1 :

»Sem navdušen nad izdelki, ki ste jih objavili za prodajo v ponedeljek zvečer. Ampak, sam pregledujem lokalno spletno mesto le ob petkih dopoldne, takrat pa vašega oglasa žal nisem zasledil.«

Torej, če redno objavljate vaše oglase, povečate možnosti, da bom tudi jaz opazil vašo ponudbo. Tako preprosto deluje.

Scenarij 2:

»V petek zjutraj sem videl vašo ponudbo, vendar me ni pritegnila.« Vendar, če večkrat objavimo podoben oglas v istem odseku in približnem ali podobnem kontekstu, bo uporabnika le ta sčasoma pozval, da preveri vaš oglas (na primer vsaj iz radovednosti).

Sledite uspešnosti vaših oglasov

Nima smisla, da bi pospeševali in oglaševali določen izdelek, ki se ne prodaja (ob predpostavki, da ste oglaševali privlačno in pravilno). V takem primeru je nekaj treba spremeniti. Lahko spremenite ceno, embalažo, garancijo za storitve, … Morda ta spletni oglasnik, kjer ste objavili tudi vaš oglas, ne prinaša nobenih vodnikov in ga je treba črtati iz seznama. Spletna mesta so dinamični subjekti, katerim uspešnost raste in pada. Če boste katero spletno mesto dejansko črtali iz vašega seznama, se prej prepričajte, da ste ga uporabljali dovolj časa za ocenjevanje njegove učinkovitosti.

Kako pa sploh spremljati oglas?

Obstajajo različne metode sledenja, ki jih lahko uporabite za izračun dobička na osnovi vaših oglasov. Lahko sledite z uporabo edinstvene kode kupona na vsakem objavljenem oglasu ali na samem spletnem mestu, kjer ste objavili vaš oglas. Prav tako lahko tudi vključite identifikator URL-ja. Najboljši način pa je še zmeraj pisalo in papir in sprotni zapiski s povratnimi informacijami. Kadarkoli se vam porodi kakšna ideja, si jo takoj zapišite. Najboljše in najbolj vidne stvari pridejo zmeraj spontano. Želim vam vso srečo pri vašem oglaševanju.

Prednosti brezplačnih malih oglasov

Zadnje čase je bilo in še je veliko razprav o ustreznosti in uporabnosti brezplačnih spletnih oglasov s področja poslovne perspektive. Rezultat je zmeraj enak in sicer so brezplačni mali oglasi na spletu pravi blagoslov za mala podjetja, ki si ne morejo privoščiti velikih investicij v razne reklame in drago oglaševanje na internetu.

Roko na srce, brezplačni oglasi na spletu so najcenejši način širjenja dobre besede o vašem podjetju in vašem poslu. Na tak način se lahko povsem brezplačno povežete z vašimi potencialnimi strankami. V nadaljevanju vam bom predstavil nekatere splošne koristi, če se nameravate odločiti za brezplačno oglaševanje na internetu.

Torej, ali so brezplačni spletni oglasi res koristni? Ja, seveda so. Vendar pa je uspeh odvisen le od vaših zahtev, iznajdljivosti in kako so vaši oglasi, kljub temu da so brezplačni, vseeno privlačni vašim potencialnim strankam.

Čas in denar

Vaš oglas lahko objavite brezplačno na mnogih spletnih mestih, prav tako je dostop do zelo priljubljenih spletnih mest finančno dostopen. V resnici minimalni stroški niso nič v primerjavi z donosnostjo naložbe. Poleg tega je objavljanje oglasa enostaven proces, ki ne zahteva veliko časa. Preprosto, a privlačno besedilo in kratek opis v vašem oglasu je vse, kar potrebujete.

Preprosto in enostavno

Medtem ko druge oblike tehnik trženja na internetu zahtevajo namenski čas in dosti truda, je objavljanje oglasov na internetu preprosto in enostavno. Priprava oglasa in objavljanje le tega je lahko vaše avtorsko delo, obstaja pa tudi kar nekaj spletnih mest, ki avtomatizirajo ta postopek za vas. Nekatere od takih spletnih strani vam celo nudijo pomoč pri pripravi boljših in bolj udarnih oglasov, ki so specifični prav za vašo vrsto posla in ciljajo na točno določeno publiko in vaše potencialne bodoče kupce.

Dostopnost

Če boste vaše oglase objavljali na večih spletnih mestih, ki so prepoznavna in nudijo uporabnikom interneta res širok spekter izbire izdelkov in storitev, se boste vašemu uspehu hitro približali. Z načinom objavljanja oglasov preko večjega števila spletnih mest, skrbno izbranih glede na kontekst vaših izdelkov in storitev, lahko vaše podjetje uživa izjemno dosegljivost preko takega oglaševanja. Res je, da za dosego tega potrebujete dobre in kakovostne spletne strani, kot sem pa že omenil, je dostop do takšnih spletnih mest poceni v primerjavi s tem, kar lahko dosežete.

Obrestovanje naložbe

Ne samo zato, ker so cenovno zelo dostopni, temveč tudi zaradi svoje narave pridobivanja besed iz kakovostnega tempa, mali spletni oglasi ponujajo eno od najvišjih naložbenih donosov med ostalimi strategijami internetnega trženja.

Kot sem omenil na začetku članka, so mali spletni oglasi, čeprav so najboljša izbira med vsemi nasprotniki, vsekakor odvisni od zahtev uporabnika. Čeprav ima vsaka metoda oglaševanja lasten niz pozitivnih in negativnih rezultatov in je primerna za določeno vrsto strategije, lahko rečemo, da so mali spletni oglasi s seznama variacij reklamiranja in oglaševanj, najvarnejša možnost za precejšnjo izpostavljenost in prepoznavnost vaših izdelkov ali storitev na internetu.

Večina ljudi, ki obiskujejo spletna mesta z malimi oglasi, iščejo točno določene izdelke in storitve, zato so internetni oglasniki, ki pokrivajo vsa področja in kategorije, najboljše mesto za objavo in prikaz vašega oglasa. Vse kar morate storiti je, da izberete res dober spletni oglasnik, ki privabi veliko prometa in napišete kar se da najbolj privlačen oglas.

Brezplačni spletni oglasniki z malimi oglasi vam lahko na poslovni poti pomagajo na več načinov

Le redko lahko v trenutnem tržnem scenariju najdemo dostopno promocijsko alternativo, ki se lahko primerja z učinkovitostjo in širokim dosegom brezplačnih spletnih oglasov. V slovenskem kontekstu lahko brezplačno objavljate nakup in prodajo skoraj vsega; od mobilnih telefonov, nepremičnin in farmacevtskih izdelkov, do izletov in potovanj.

Obstaja izbor spletnih portalov, ki vam nudijo priložnost, da se obrnete na spletne uporabnike z vsega sveta in ciljate na točno določeno publiko na neverjeten način. Spletne strani z malimi oglasi vam ne bodo le pomagale s povečanjem prometa, temveč bodo vaše objave usmerili tudi na veliko ciljno skupino, tako da boste v določenem času dobili želene rezultate.

Če bi ugotavljali prednosti objavljanja oglasov na spletnih portalih, bi vsekakor izpostavili lokacijske in geografske lastnosti, ko gre za komunikacijo med vami in vašim bodočim odjemalcem.

Večina spletnih portalov z brezplačnimi malimi oglasi ima tudi zelo razvit in prefinjen mehanizem za sledenje, s katerim se lahko lotite izpostavljenosti vašega oglasa. Enostavnost uporabe spletnih portalov z malimi oglasi lahko v določenih primerih deluje tudi kot glavna gonilna sila vašega posla. Pri dobrem in jedrnatem opisu vašega izdelka ali storitev lahko povsod priložite referenčne slike, kar seveda pritegne potencialnega kupca. Seveda se morate pri objavljanju tudi spomniti, da svoje oglase objavite v ustrezni kategoriji, da lahko vaš oglas doseže večje število ljudi.

Seveda moram poudariti, da je zelo pomembna primerna izbira pravega spletnega mesta z malimi oglasi. Pazite na spletne strani z brezplačnimi malimi oglasi, ki imajo enostavno in neproblematično obliko ter uporabniku prijazen vmesnik. Funkcionalnost iskanja na spletnem portalu mora biti enostavna, postopek registracije pa mora biti prav tako enostaven in minimalen. Poskrbite tudi, da imajo ustrezne varnostne ukrepe, da ščitijo vaše osebne podatke in da jih ne razkrivajo tretjim osebam.

Obstaja veliko različnih spletnih oglasnikov, ampak le po nekaterih lahko iščete stvari brez težav in so kategorije jasne in hitro dostopne in kjer ne rabite do želene vsebine kopati skozi množico nepomembnih reklam. Spletni oglasniki niso namenjeni samo za nakup in prodajo, marveč so tudi izjemno koristni kar se tiče trženja na spletu. V primeru, da ste lastnik nekega podjetja, je za vas vsekakor koristno in pripomore k večjemu prometu in dobičku, če se poslužujete spletnega oglaševanja. Spletno oglaševanje pomeni večjo vidljivost vašega podjetja, ljudje opazijo vaše izdelke ali storitve in to zgolj z objavo skromnega malega oglasa z ničelnimi stroški.

Brezplačni mali oglasi na spletu so kot cvetoči trend na današnjem trgu

Uporaba brezplačnih malih oglasov na internetu je verjetno eden od najboljših načinov povečanja prometa. Čeprav je strategija internetnega marketinga precej priljubljena, nekateri tržniki nikoli ne poudarjajo svoje podjetne moči na takih spletnih mestih. Vzroki za take poslovne poteze so različni, težko je karkoli definirati, saj ima vsako uspešno podjetje svojo politiko oglaševanja in svoje strategije.

Kakorkoli že, brezplačni mali oglasi so skoraj časten način za promoviranje izdelkov in storitev, predstavitve raznih podjetij ali preprosto nadgradnjo manjših podjetij, ki si želijo nekaj več. Obstajajo različni razlogi za reklamiranje izdelkov in storitev, kot sem že omenil, je to odvisno od strategije posameznih podjetij.  Za skupino, ki uporablja male spletne oglase zgolj za obveščanje novitet v asortimanu svojega podjetja , lahko takšna ali drugačna sporočila svojim strankam posredujejo resnično povsem brezplačno.

Pri rednem in ponavljajočem spletnem oglaševanju vaših izdelkov ali storitev boste čez čas nenehno pridobivali koristi od takšne metode oziroma strategije. V obsegu vašega ponavljajočega oglaševanja lahko shranite osnovne opise in vsakokrat dodate kaj novega pri ponovni objavi. S takšnim načinom lahko dosežete to, da vaši kupci prepoznajo vaš stil in si tako povečate tržne sposobnosti.

Ena izmed klasičnih spletnih strani za brezplačno oglaševanje in trženje na spletu v Sloveniji je spletni oglasnik KupimProdam.si.

V nadaljevanju vam bom predstavil nekaj enostavnih nasvetov, ki jih je dobro upoštevati pri objavljanju brezplačnih malih oglasov na spletnih oglasnikih:

  • Prepričajte se, da oglase objavljate v ustrezni kategoriji v zvezi z vašim oglasom in poslovno temo.
  • Nove oglase je dobro objaviti v najbolj obiskanih urah v dnevu in sicer takrat, ko menimo, da bo prišlo do večjega števila uporabnikov.
  • Da bi zmanjšali tveganje nepravilnosti, izpostavite oglase ciljni populaciji.
  • Prepričajte se, da so vaši izdelki v malih oglasih kar se da edinstveni in privlačni.
  • Ne pozabite slediti rezultatom, kdaj ste ustvarili največji promet in dobiček. Skušajte oceniti najboljši delovni dan za uspešno izvedbo oglasa.

Ko objavljate male oglase na internetu, je vaša odgovornost redno preverjanje stanja vaših objav in statusov oglasov. Ne pozabite na obnovitve vaših računov ali potekla gesla. Priporočljivo je, da redno preverjate svoje oglase, saj boste s tem ugotovili, ali so vaši oglasi ustrezno izpostavljeni in vidni.

Na spletnem oglasniku KupimProdam.si lahko enostavno in brezplačno dostopate do svojih objav, popravljate, objavljate, dodajate, kopirate. Lahko poskrbite za ustrezno izpostavljenost in izbirate med številnimi kategorijami. Imamo odprt pristop, ki našim uporabnikom zagotavlja prijazno lokalizirano storitev, ki bo pokrivala vse vaše edinstvene potrebe in zahteve. Če imate podjetje, vam spletni oglasnik KupimProdam.si nudi pravo storitev na področju brezplačnih malih oglasov v Sloveniji.